BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 17, 2009

Memori di Aidilfitri - part 1

weh 2 hari lagi tau.2 hari lagi sebelom menjelangnye hari raya.banyak lagi tak terurus kat umah tuh.ape yang dah redi hanyalah baju raya.heh.tahun ni tema keluarga saya adalah merah hati.tak sure sape punye idea nak color merah hati untuk raya kali nih.yang pasti aku nak color pelangi next raya.ok kan?mesti meriah keluarga kami.huhu.


esok aku akan mula bercuti.mak pon.ayah akan balik ke pangkuan keluarga [ececeh] petang esok manakala iwan akan sampai dari perak pagi sabtu.adik-adik yang lain dah ade kat umah.terutama angah.penunggu setia di rumah.ooops maaf angah!


keje-keje mengemas yang lebih hardcore akan bermula esok.tingkap nak kene cuci.sawang-sawang nak kene buang.semua sudut umah pon nak kene cuci.hari sabtu merupakan hari untuk menyediakan juadah hari raya.mengikut kebiasaannye, kami sekeluarga akan dok dapur dan membanting tulang.membanting tulang tau.serius macam nak wat kenduri kawen.padahal masak untuk keluarga terdekat je.sorang pon tak terlepas dari terlibat dalam aktiviti memasak nih.seronok and i just can't wait for it!


ramadhan kali ni dilalui dengan penuh kesederhanaan.makan pon tak banyak.jimat dan yang paling penting tak membazir.ramadhan kali ni juga aku banyak habiskan masa di luar rumah.jemputan berbuka puasa yang tak putus-putus [ye la tuh rai!].paling best masa kat kl.best wo!


maka, dikesempatan ni...saya nak ucapkan SELAMAT HARI R
AYA kepada semua umat islam.kepada keluarga terchenta, nantikan kepulangan anakmu petang ni [hehe].kepada awak yang sangat disayangi,kawan-kawan semua,walau dimana anda berada [ayat nak glamour], sedara-mara juga dan tak lupa buat pelajar-pelajar KPTMBP.semoga lebaran kali ni memberi seribu erti dan nikmat yang tak terhingga.maaf dipohon untuk dimaafkan.have a fun and nice raya ever y'all!!!




8 tukang tilik:

ima said...

weh, courier typeface hanya sesuai untuk ayat programming jela [terbawak-bawak mood moderation / compose soalan final], tak sesuai untuk kad raye. haha.

selamat hari raya juga!
ampun maaf ku pinta!

RAIFANA ABDULLAH said...

hehe.ye lah miss!

tapi org tak tukar eh.penat la edit.tak siap keje i.huhu.

maafkan org gak eh!

Hakeem Abd.Kahar said...

nape kl lg best???

RAIFANA ABDULLAH said...

sebab dapat jalan-jalan lah.g ikea, the curve,one utama.pastu dapat tgk gamer.seronok lah!

Waniey said...

xlame lg angah da xjadi penuggu setia kat rmh k.. huh..

RAIFANA ABDULLAH said...

angah : ko nak g mane???

Waniey said...

nk g cari nafkah.. huhuhu..

RAIFANA ABDULLAH said...

waaaaah baguslah.along dok umah plak.boleh tdo puas2.taklah along asyik tdo je lepas balik keje kan??!!???