BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 29, 2010

hepi-pi-pi-pi~

for the first time in my life, i shopped online! OMG OMG i can't believe it ;P ape yang saya beli? saya beli 2 helai shawl. weehuuu~ tengok tengok :


sebenarnye dah lame nak shawl pelangi yang macam dalam gambar nih. selama ni saya survey dan semuanya di jual secara online. berat hati sikit kalau nak beli secara online ni. bimbang tak seperti yang dikehendaki. hahahaaa ade macam putar belit tak? tadi kate shopped online tapi tak percaya nak beli secara online. haih~ secara teknikalnya, saya tempah shawl ni secara online daripada seorang kawan di facebook dah kenal lame sebenarnye. kawan masa sekolah dan jumpe semula kat PLKN  her name is ARINA SYAIRA. beliau pon ada blog yang jual macam-macam jenis shawl. KELIK SINI! 


arina ni dok batu pahat je. saya tak sure area mane lah. nak dijadikan cerita, saya tempah dengan dia secara online dan dia hantar pada saya secara live depan mata. bukan secara postage ye. kiranya half online la nih. huhuuu. saya beli dengan harga yang murah. mula-mula nak amek sehelai je, tapi arina sempat pulak promote shawl lain semalam. maka saya pon belilah lagi sehelai. yeay! 


kesimpulannya, saya puas hati. saya gembira memiliki shawl yang saya cari sekian lame. so boifren tersayang, hantaran untuk shawl corak pelangi dan colourful takyah letak dalam senarai hantaran eh. nanti saya request benda lain pulak ;) babai~

0 tukang tilik: