BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 05, 2010

tbzb tbzboh bxbl - part 2~

boifren, saya sedang blogging nih *konon-konon awak tanye saya watpe heheee* saya teringat mesej awak malam tadi. mesej awak mengejutkan saya dari tidur yang lena. takpelah, boifren tersayang kot. baca baca. rupa-rupanya awak wish good nite. sori lah sayang, saya tetido. penat sangat dengan tugas-tugas harian. saya pon reply mesej awak. tetiba saya terima mesej lagi. eh mesej dari awak lah. nak ajak berbual lah tu. ok ok. boleh je. kalau dah lewat malam ni, mesti nak mengarut je mesej tu. huhuuu~tapi ada satu mesej tu yang buat saya rasa nak sekeh kepala awak tau. tengok nih:


gelak besar saya tau. nasib baik dah lewat malam so takleh bising sangat. tengok jam menunjukkan 2:26AM. layankan je. awak memang la tak mengantok sebab awak dah tido dulu. tak aci sungguh!

kalau dibiarkan awak merepek, makin teruk jadinya. maka amek lah mesej yang bawah tu ;P


mungkin anda semua tak paham apa yang sedang kami bualkan. takpelah, entry ni bukan untuk anda pon. hiii~boifren, kadang-kadang awak ni sangat garang, sangat sensitif, sangat kelakar, sangat baik hati dan kadang-kadang awak pon boleh jadi sangat annoying tau. heh. but you know what dear, you complete my life. awak tak seperti yang saya sangkakan dua tahun dulu. saya ada sebab yang kukuh memilih awak sebagai sebahagian dari hidup saya. love you~