BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 19, 2010

saya nak cerita pasal sesuatu. bacalah~

phewww dah lama sangat tak update blog. never worry eh blog sayang, i will not neglect you. i will not close my blog walaupon saya tak update blog nih :)


few days back, sangat busy dengan ISO. stress? a bit actually sebab kurang rehat. lenguh bahu mengadap komputer dan naik pening kepala menyediakan documentation yang diperlukan. selalu set dalam minda bahawa saya pasti akan siapkan benda benda ni semua. cuma cepat atau lambat je. RAI HEBAT RAI HEBAT RAIII HEBAT !! seperti yang selalu disorakkan nadia. hee. senyum weh kalau ingat gelagat nadia nih. seorang yang suaranya kuat dan suka bergambar :)


hari ni, saya bakal diaudit. kawan-kawan saya juga begitu. perasaan? neves gak. mesti ade yang kurang sana sini. tapi otak saya lebih fokus untuk menghabiskan syllabus. next week is week 14. minggu last before final exam. banyak tips nak bagi students. risau pon ade jugak. haih. let's see what's gonna happen then~


tergerak hati nak jot something kat sini sebab ade satu perasaan yang terbuku kat hati dan saya tak dapat nak luahkan kat sesiapa. i feel very deeply extremely sad. tu je nak bagitahu. bye !!


tadi survey stripe dress and lain-lain clothes. mesti mengancam kalau dapat one of these : 


 amacam? cantik tak cantik tak? kalau anda terjumpa dijual dimana-mana, sila bagitahu saya dengan kadar yang amat segera. terima kasih !!


ok y'all, setakat ni je untuk kali ini. nak sambung baca buku. assalamualaikum~


4 tukang tilik:

Zulfadhli said...

if kptm ada iso. kptm bakal ada student nepal, vietnam & kemboja yg kerja di M'sia. :DD

Najoe said...

hahaha.. suke nye die.. Stress.. Relax..

IFA Athirah said...

hurm..cuba try tgk thepoplook.com
:)

Sunduvan said...

Saya pun selalu susah nak update blog. Kekadang ada juga benda nak tulis tapi malas nak susun dan tulis.

Go Kudat >>> http://www.gokudat.com