BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 20, 2010

al-kisah seorang wanita.

HAHA !! entah kenapa letak tajuk entry sebegitu. HAHA !!


ok next !!


i'm at the office. YES hari ini hari sabtu dan saya ada kat ofis. kenapakah ? saya menjadi pengawas peperiksaan lah. from 9-12 then from 230-530. memang sudah menjadi sebahagian daripada tugas kami sebagai pensyarah, maka saya akur~


selain tu, hari ini juga merupakan hari kawen rakan tempat kerja saya. TAHNIAH kepada Syahmsiah dan suami tercinta. semoga talian antara korang diberkati oleh-Nya sampai bila-bila. saya sempat memenuhi jemputan ke rumah syamsiah nih. tapi tak sempat nak tengok beliau bersanding. takpelah, upload gambar kat facebook eh :)


musim kawen kawen sudah menjelma. bermula dari minggu lepas sehinggalah awal disember nanti, hujung minggu saya sudah terisi dengan jemputan kawen dari kawan-kawan pejabat. minggu lepas, 13 NOVEMBER 2010, jue sudahpon bergelar isteri kepada pasangannya. majlis berlangsung di perak. maaf jue, agak jauh jarak yang memisahkan kita *eceh* anyway, TAHNIAH !! minggu ni ke rumah syam, minggu depan di rumah intan dan 4 DISEMBER 2010 nanti di rumah dyana pula. weee !~selain tu, ada jugak rakan-rakan yang bakal bertunang. tapi lama lagi lah. bulan 1 nanti. apepon, TAHNIAH TAHNIAH !!


oh tahun depan bakal menyaksikan ramai lagi kawan-kawan pejabat akan bertukar status. so saya kene buat persiapan untuk menempah baju baru yang khas untuk menghadiri jemputan kawen mereka. yeayhhh !!


sebenarnya, saya agak bosan nih. kat facebook takde ape yang menarik sangat. kalau dah sign-in kat blog pulak, ringan je tangan ni nak menaip merepek ke laut tentang ape-ape hal sekalipon.  hee :P nak stop sekarang. nak sambung jaga exam. babai y'all !!~


menggediksss depan webcam. hobi baru :)

6 tukang tilik:

AmandaEltiqaz said...

tak sabar nk tgk baju khas rai utk majlis dy nnt ^^

RAIFANA ABDULLAH said...

dyana = kaler purple tau. hehe :)

Amanda Eltiqaz said...

Hehehe. Takut kalah pengantin =D

alin said...

SAYA SUKA BLOG AWAK LAH!

http://alinworld.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-la.html

sue. said...

alalalalalala...c0mel je...

RAIFANA ABDULLAH said...

sue = hikhik. mane ade comel lah.

i just follow your blog. i like the way you cloth yourself :)

nak belajar pakai shawl cam awak !!