BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 08, 2010

kerana ku sayang dia...jugak !!

last saturday was historical for my beloved cinta hati, AHMAD NUR HAKEEM :) he is celebrating his graduation day, receiving his Diploma in Computer System and Networking from Kolej Poly-Tech Mara. emh sama pulak dengan tempat saya mengajar. kan? takpelah, abaikan :P


disebalik kegembiraan kebanggaan kegemilangan tu, saya hanya mampu sokong beliau dari jauh saje. saya ada urusan yang lebih penting di sini. it's ok kan dear, awak mesti paham. insya-Allah masa awak konvo degree nanti, saya teman mama awak masuk hall *berangan*


ni antara gambar yang saya amek dari laman sosial cinta hati saya. dua sahaja. nak tengok semua sampai satu ratus tiga puluh tujuh gambar, sila add beliau :)


emh kenapa saya pilih gambar dua ni sahaja? sebab saya suka gambar-gambar berkenaan. nak letak banyak-banyak nanti mengancam privasi beliau dan keluarga. so ini je yang boleh letak kat blog :)


cinta hati saya kehilangan rambut tersayang semasa hari bersejarah ni. rambut beliau dah hemsem sangat dan mencairkan hati saya tetapi tidak dibenarkan memasuki dewan konvokesyen jika berambut begini :

maka dalam keterpaksaan itu, cinta hati saya memotonglah rambut kesayangan beliau. takpelah bb, pasni boleh bela rambut sampai cecah tanah eh. relax tau walaupon saya tahu awak sangat sensitif tentang isu nih. i miss your long hair too!


anyway, TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH !! hadiah? claim masa date eh. so pasni concentrate degree pulak. sure boleh buat kan? segelabah saya yang naik divider jalan ni pon boleh abis degree, takkan awak yang cool ni kantoi pulak. all the best and for sure i'm always here to support you :)





sayang awak. rindu awak.