BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 30, 2010

longest yard.

pastinya anda semua, rakyat MALAYSIA sangat gembira di atas kejayaan pasukan bola sepak negara kita dalam Piala AFF Suzuki 2010. saya juga begitu. weehuuuu~~!!!



seperti yang telah dijadualkan, saya sudah terbaring depan tv bersama mak dan adik-adik untuk menyaksikan perlawanan yang sangat mendebarkan tu. seriously, saya tak senang baring tau. duduk pon tak senang jugak. haih. every second adalah sangat penting dan ape-ape pon boleh jadi.


apabila pasukan Indonesia dapat sepakan penalti, jantung ni macam nak tercabut !! luckily bola tu tak mencabar langsung *eceh* untuk dihalang oleh KFCM [Khairul Fahmi Che Mat] keterujaan terhadap KFCM sangat tinggi okeh. rupanya anak Che mat ni dah ade kekasih hati y'all. diharapkan kekasih KFCM bersabar ye dengan peminat peminat gadis yang fanatik seperti saya ni. saya minat je. tak ajak dating pon. saya janji !!



saya taklah terer sangat tentang bola nih. off-side pon kadang-kadang tak ingat macam mane. saya asyik menonton lelaki gantang berjersi 9 dan 24. tidak dilupa nombor 10 dan 17. oh amirul hadi juga saya suka rambut beliau. last but not least, si nombor 22. peewiiiiit !! typical kan? cuci mata saja. lalalalalaaaa~






anywaaaaayyy, TAHNIAH BOYS !! TAHNIAH K.RAJAGOBAL !! TAHNIAH TEAM MALAYSIA !!


0 tukang tilik: