BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 07, 2011

setelah sekian lama~

huuu~lame sangat tak update blog kesayangan :( saya cuma rajin blog-walking je. baaaaaaaaaanyakkk sangat nak kepoh kepoh nih. yela kan, dah hampir 2 minggu tak hapdet. hal keje, hal rumah, hal diri, hal boipren. hikhik. nanti lah ye :)


but for now, nak cerita tentang aktiviti yang setelah sekian lama saya tak buat. berapa lama? ade la jugak dalam 5 bulan. haaa percaya atau tak, dah 5 bulan saya tak menyarungkan kasut sukan. maknenye saya dah lama sangat tak work out. ekoran daripada itu, berat badan saya sudah naik beberapa kilo. waaaaa~!!! rasanya last saya bersukan adalah mase wakil staff untuk SUKOL bulan 10 tahun lepas. team kami dapat naib johan y'all :)


saya sebagai GA. aim high and shoot. weee~!!!


bukan la tak cantik kalau chubby tu, cuma kurang fit dan kurang yakin. baju pon dah banyak yang menampakkan bibit bibit babat. huuu malu wok !! maka dengan tekad dan keazaman yang tinggi, saya pon berniat untuk joging selama 4 hari cuti CNY yang lepas. niat tinggal niat sahaja nampaknya, saya hanya bersenang lenang di rumah ;)


sabtu, badan panas, kepala pening, tak selera makan. haih nak demam nih. saya tak suka demam laaah. susah nak baik tau. so ahad sy kuatkan diri untuk joging jugak sebab nak badan berpeluh supaya demam boleh kebah. bertemankan adik bongsu kesayangan, saya berjaya lah joging petang tu dan alhamdulillah, dengan izin Tuhan, demam saya dah ok. suka tauuuwwwww :)


 
kasut yang dah lame kepam dalam kete. masih baru wooot wooot :)


eceh konon konon. padahal berlakon mintak atin amek gambar. geli :P


inilah atin a.k.a adik bongsu kesayangan :)


harus ye amek gambar begini. hikhik :P


saya juga dalam usaha untuk mengecilkan tubuh badan. bukan sesuatu yang mudah. kat rumah banyak makanan laaahhh. mane tahan kalau tengok je. pastu iklan kat tv pulak macam macam pasal makanan. haih menggoda sungguh !!


semoga saya berjaya. doakan saya :)

0 tukang tilik: