BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 16, 2011

sigh~

ade orang kate, orang lain tau, bukan aku yang kate, orang tu kate, jangan suke mengeluh. tak baik. emh logiknye kalau mengeluh tu tak baik bagi aku adalah kerana keluhan itu akan meranapkan semangat aku untuk melakukan sesuatu perkara. 


TAPI


sekarang ni aku mengeluh kerana aku sangat teringin terhadap sesuatu perkara dan aku sedang mengusahakannya. aku bukan mengeluh kerana perkara tu susah nak dapat atau suatu yang mustahil. cuma aku tiada masa yang ample untuk betul betul tumpukan pada perkara tersebut. banyakkk sangat benda nak tumpukan. haih haih dan haih~~


macam pening kan entry nih? takpelah, biar aku saja tahu perasaan itu~





aku harap, aku akan dapat ape yang aku nak, sesuatu perkara. insya-Allah :)

2 tukang tilik:

Aqiem_Aziz said...

nak ape jer tu miss,.
ehh dahsyat la,.hahaha

dYincOzOfU said...

kawen ke kak rai? hehe.
jk.