BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 29, 2009

manja

lokasi : kelas
subjek : EEF
masa : pagi
mood : stabil



a boy : MADAM, betul tak jawapan nih?

me : ok betul.buat soalan lain.nanti dah siap panggil saya.

a few minutes later.

a boy : MADAM, dah siap.

me : ok good.so dah paham la ni?

a boy : paham MADAM.
[eh macam sengaja je dia panggil aku MADAM.then i correct him]

me : MISS RAI not MADAM RAI.

a boy : maaf miss rai.tapi panggil "miss" macam manja lah.

me : erk???



setuju kah?
malas nak layan.
suka hati lah!
i'll be MADAM RAI one day~




9 tukang tilik:

Muhd Hanis said...

rupa anda seperti sebuah madam...eh seorg..

RAIFANA ABDULLAH said...

jahat!

H.A.K.E.E.M said...

geli jerk nak pggl madam rai...wahahaha

Wandi said...

hmm... dgn saper ek???

RAIFANA ABDULLAH said...

hakeem : jeles! takde orang nak panggil awak "sir hakeem".wek!

en.wandi : tak tau.hopefully ngan arjuna.but who knows.....

ima said...

tapi kan.... org rasa panggil someone "miss" is kinda cute! bukan manja.

i loike!!

RAIFANA ABDULLAH said...

ima : tu lah.bukan sahaja cute malah comel dan menawan.macam kite lah.hehe.

that boy keep on calling me "madam" tau, lame-lame seronok plak.rase macam kat umah ade suami ngah tunggu kite balik nak urut-urut bahu.penatlah key-in markah!

zuraidin said...

panggil miss kira manja ker?, show some respect la, but mdm too oldies la....

H.A.K.E.E.M said...

ade je org nak pggl saye sir hakeem...si wani tu. Biase la kan...karismatik mcm moto karisma saye.heh