BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 11, 2010

aku tak jumpe tajuk yang aku rasa terbaik untuk post kali ni!

sad.perkataan ni mampu bagitau dunia ape aku rase hari ni.aku tak rase marah atau tak puas hati bile dia buat aku camni.cume sedikit kesal sebab dia boleh simpan dendam terhadap aku.ye aku mengaku aku buat salah.aku cume tak suke dia buat benda yang same dia tak suke aku buat.maka aku tunjukkan ape yang aku rase.tapi aku masih boleh tundukkan ego.tiada dendam terhadap insan yang paling aku sayang ni.tapi mungkin dia tak mengerti perasaan aku dan menganggap aku memang suke sakitkan hati dia.maka dia beri sedikit pengajaran kepada aku.pengajaran yang aku anggap tak relevan sebab pada dasarnye aku dan dia masih bertegur-bercinta-berkasih-mesra sepanjang dua hari selepas kejadian.mestilah tersentap jantung bile hati meronta-ronta nak dengar suara dia setiap pagi pastu tak dapat dengar pon.rase macam susah sangat nak senyum hari ni.memang dia mampu pengaruh hidup aku.ape yang aku plan nak buat hari ni semua tak jadi.aku sayang dia sangat meroyan tau.tak pernah rase nak berpisah pon.tak pernah rase nak cari kelemahan dia.tak pernah rase ade orang mampu gantikan dia.tak pernah rase tak rindu kat dia walaupon baru minggu lepas kami jumpe.aku tak kesah ape orang nak kate tentang dia.yang aku tau, aku mahukan dia sepanjang hayat hidup ni.aku nak dia jadi milik aku selamanye.tapi sekarang ni, aku tak tau nak buat ape.bukak buku tapi otak kat tempat lain.haih.dah la.tu je nak cite.mimi dah ajak g makan.bye!~

3 tukang tilik:

whisperingmoment said...

kelakar pulak bile tengok awk meroyan la fana..hehe

RAIFANA ABDULLAH said...

betul lah qotul.gelak plak =(

nor shahida said...

relax fana..jgn terbang sudah...