BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 20, 2010

pakcik timah.

pagi tadi g sarapan ngan teman-teman segosip kat area kolej ni.nak dipendekkan cerita, kat kedai makan tu agak penuh lalu ade 1 orang ni dok join kat meja kami.takpelah, ape salahnye berkongsi.lagipon memang ade ruang sikit untuk orang tu.aku pon g amek makanan.pilih-pilih macam nak makan semua.memang aku kuat makan.i really enjoy eating.weee!~


nak dipendekkan cite lagi, aku pon kembali ke meja ngan sepinggan makanan.kelihatan pinggan aku agak penuh.baru je nak mula menikmati sarapan yang lazat, tetibe orang yang menumpang meja kami tu bersuara, "banyak makan eh?" sambil melirik ke arah aku.aku hanya senyum dan mengangguk.orang yang menumpang tu bertanya lagi, "ni tengahari makan tak?" dalam hati aku, banyak tanye lah orang ni pon.punye la menahan kesabaran dan penuh rasa hormat aku menjawab, "tak" ringkas kan? pastu orang tu respon, "tipu" sambil senyum sinis.mase tu aku memang takleh kawal dah perasaan ape lagi tingkah laku aku.maaflah sebab kurang ajar.aku buat muka tak puas hati.nak marah pon tak guna.haih~


aku pelik la bile ade orang yang tak sensitif ngan perasaan orang lain ni.kawan-kawan aku pon tak penah bising aku makan banyak.mak ayah aku pon tak penah bising.adik-adik aku pon tak bising.boifren i je bising.huhuh.masalahnye, orang tu sangat asing kot.tak pernah kenal pon.dengan muka yang konon-konon macho tuh, yakin je dia tegur aku camtu.HELLOOOOO lu sape beb?!!??!lepas kene sindir ngan orang asing tu, aku pon terus je melantak dengan rakus.peduli ape aku.bukan kau bayarkan pon makanan aku.kami terus je sembang-sembang seperti biasa.hangin weh!!!aku memang dah kenalpasti orang tuh.kasut dia pon aku cam.JAUHI ORANG ITU!!!


aku ngah diet.pagi je aku makan.malam & tengahari aku tak makan dah.badan dah macam belon.aku pandai-pandai la nak jaga badan aku.JANGAN SEBOK!



1 tukang tilik:

H.A.K.E.E.M said...

tny la die.....ni tny lebih2 ni nak bayarkan ke???hehe~