BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 03, 2010

Day 02: Nine things you do every day.

antara perkara-perkara yang saya lakukan hari-hari adalah seperti berikut :

  • BERNAFAS - bersyukur sebab Tuhan dah bagi peluang merasai nikmat dunia. 

  • MANDI - harus wangi lah. public figure kot. lalalalalaaaaa~

  • CAKAP SEORANG DIRI - harus sedar apa tanggungjawab saya hari-hari. 

  • MAKAN - takde waktu yang tetap. bila rasa lapar, saya akan makan. kalau malas cari makanan, tido lagi baik :)

  • MENANGIS - buang toksik dalam badan. heh.

  • BERSENAM - mengurangkan lemak dalam badan. buat sit-up je. hiah hiah.

  • BERHUBUNG - bersama boifren sayang saya la. saje je mintak perhatian :P

  • MEMBEBEL - nasihat adik-adik. huhu~

  • MENONTON TV - tak kesah cerita apapon. layan je. kalau tak tengok tv rasa macam kurang sesuatu. ceh.

  • MENGELUARKAN DUIT - semua tanggung sendiri sebab dah bekerja. malu nak guna duit mak.


rasa macam terlebih 1 je. emh betullah. nak 9 je tapi saya bagi 10. takpelah kan, the more you give, the more you get *ape kaitan?* hehe :)

3 tukang tilik:

H.A.K.E.E.M said...

ade 2 bnd yg sy rase x betol kat cni..
1. menangis: apehal plak awk nak menangis hari2???

2. bersenam: xyah xnak tipu ah..semua org tau.hahahaha

p/s: kene tukar len...contohnye, berak. rasenye sume org akan berak kan?? baru la buang toksik namenye..haha

Muhd Hanis said...

rasa mcm ada wording yg xsesui lah

* BERNAFAS - bersyukur sebab Tuhan dah bagi peluang merasai nikmat dunia. - tu standard..tp berdengkur adalah word yg pailng tepat!


* MANDI - tukar kpd berkubang


* CAKAP SEORANG DIRI - melalut

* MAKAN - makan tanpa henti..


* MENANGIS - rasanya menangis bkn ari2..menitiskan air mata paling sesuai


* BERSENAM - xrelevan! cari yg lain


* BERHUBUNG - detailkan sikit


* MEMBEBEL - nasihat adik-adik. huhu~ rs ny bkn kt adik2 jer..jiran2 termasuk kot


* MENONTON TV - dan ditonton

* MENGELUARKAN DUIT - mengabiskan duit paling sesuai

kipidap rai!

RAIFANA ABDULLAH said...

hakeem & hanis = whatever!