BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 21, 2011

taktahu nak letak tajuk ape. serius.

aku berjaya tido dengan nyenyak lebih kurang 5 pagi tadi. lebih kurang jam 6, aku bangun semula untuk melakukan tugas hakiki sebagai seorang anak. tiba di ofis seperti biasa dan mula melakukan tugas-tugas sebagai pensyarah seperti biasa. hidup aku memang biasa saja :)

 
walaupon tido lewat, aku tak ngantok atau letih. umpama lari 2 pusingan padang 400 meter tanpa henti pon aku mampu lakukan dengan baik. nak suruh cabut rumput kat stadium batu pahat pon aku boleh buat dengan kemas. hype and active. aku tak pasti sama ada kerana aku memakai footpatch atau sebab lain. angah kate, kesan footpatch ni nanti aku akan rasa panas je. memang malam tadi aku agak panas. berpeluh-peluh dan tak selesa nak tido. pastu angah kate, lepas dah bangun dari tido nanti, aku akan segar bugar. emh betul la kot firasat angah tu :)







entah ape sebenarnya aku nak cerita kat entry kali ni. jap aku cuba susun satu persatu. mula-mula tentang shoe contest yang dianjurkan oleh seorang blogger. aku nak join sebab nak dapat kasut free. itupon kalau aku berjaya menarik minat blogger tu tentang cerita kasut aku. dah siap amek gambar semua kasut yang menjadi koleksi dan semestinya aku ada banyak cerita pasal kasut. akhirnya itu semua hanya jadi angan-angan. aku takde masa. kat ofis SANGAT banyak keje. malam pulak aku nak tido je. haih. lain kali lah aku join contest camni. insya-Allah~


semester baru JANUARY - MAY 2011 telah pon 2 minggu bermula. semester ni aku mengajar 4 subjek untuk 4 kelas. buat pertama kalinya aku mengajar 4 subjek dalam satu semester. selalunya paling banyak pon 3 subjek je. agak keliru gak kalau nak mengajar subjek yang seakan-akan sama. teringat ajar kelas lain camni, rupanya itu subjek lain. tersasul je mulut nih. nasib baik students best best belaka, so aku enjoy mengajar walaupon agak kelam kabut. thanks y'all~!!mungkin mula-mula ni agak serabut. mane nak capai nota nye, mane nak buat kuiz nye, assignment lagi, harap-harap minggu depan lebih tenang dan relax.


soal hati. dah lama tak cerita pasal encik amad akem kan? he's okayyy, i think. happy with his own life.


family. okayyy juga :)


aku. fine. just fine.







saje letak gambar kasut-kasut kesayangan. hilangkan gian tak dapat join contest :P




babai.


6 tukang tilik:

♥cik liyana's nuri♥ said...

kasut coklat fabiano ricco tu sama dgn kasut saya. miss ima jugak kan kan? hehehehe

Nizam Ash Aziz said...

santekk kasot miss ! hehe. :)

RAIFANA ABDULLAH said...

nuri = coklat ke gold? :P

nizam = terima kasih :)

cik ewun said...

saya nak satu miss :P

RAIFANA ABDULLAH said...

ewun = nak yg mane? heheee :P

LEZAohLEZA said...

byk nye kasut .