BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 22, 2010

pedulikan ape orang nak kate!

aku buat dosa tadi.aku mencuri!!!camni citenye.disaat bosan petang-petang ni, aku melakukan aktiviti blog hopping.seronok sangat bace blog orang lain nih.selain tu boleh belajar teknik penulisan blog yang berkesan.maka terhenti pada satu blog dan ade post yang menarik.actually it is a tag.so aku "curi" tag ni dari blog beliau.maafkan saya ye cik blogger.saya tertarik ngan tag anda.heheh =)

lupekan dulu pasal mersing.later aku post eh.so sekarang nak buat tag ni.jom jom!!!~



1) Siapakah diri anda di rumah?
memandangkan aku anak yang pertama maka tanggungjawab aku sangat besar di rumah.celik je mata sudah basuh pinggan di perigi.kemudian aku pergi mencari kayu api untuk masak nasi dan air.bukan itu saja, aku juga turun ke sungai untuk mencuci pakaian, memberi makan kepada haiwan ternakan, menyapu halaman rumah dan akhir sekali memasak makanan untuk santapan keluarga.setelah selesai hal di rumah, barulah aku keluar mencari rezeki membanting tulang demi sesuap nasi (T_T)~~~



2) Siapakah diri anda di samping rakan rakan?
ketua darjah, pengawas, AJK kelab, ahli sukan.menjawab soalan tak?heheh =P



3) 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai.
- nissan latio sport
- blue leather jacket
- rumah idaman
- menunaikan umrah & haji
- KAHWIN *ejaan perlu tepat.hahah*



4) Siapakah nama pasangan anda?
ANHAK *abbreviation.huhuh* but i call him bb =)



5) Ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda.
- suara beliau.gian weh nak dengar hari-hari!!!
- beliau tinggi dan sedap mata memandang.lalalalalaaaaa!~
- a very skillful driver and map guider.tak perlu beli GPS.heheh~
- seorang yang tenang.sesuai ngan aku yang gelabah.heh.
- dia boleh layan aku yang suke merepek nih.
- tak manjakan aku sangat.dia tegas dan boleh buat aku ikut cakap dia.aku ni dalam kepala ade batu.seboleh-bolehnye nak menang (^_^)
- he teaches me so many things about life.mengajar aku untuk jadi lebih tabah.hati kering~~~
*eh terlebih sudah.mau 5 je kan?heheh*



6) Bila tarikh anda couple?
25 Oktober 2008 at 415am *wink wink*



7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
masih segar diingatan tapi buat-buat tak ingat *pahit (T_T)*



8) Lagu tema cinta anda?
bb jom nyanyi! --> "...jadikan ku arjuna, arjuna dihatimu...percayalah oh kekasih" bye alif aziz *suke suke*



9) Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
kalau sy amek gambar, bb mesti tengok iphone 3G sy okeh?nanti bb tuduh sy amek gambar curi plak.weks!!! *takde ape yang perlu diubah pon.he is just enough for me*



10) Tag 10 rakan yang lain
sesape je yang nak buat.tapi orang-orang ini wajib buat :
ima
dyana
hakeem
qotul


sudah siap yeay!!!~~~




6 tukang tilik:

H.A.K.E.E.M said...

TAKNAK buat!! wekk~~

bobemo said...

hahaha.. aku pun kena tag.. n dh wat :D

H.A.K.E.E.M said...

.....lg 1, kawin bukan benda lah!!

ima said...

wajib? kalau x buat, dosa ke?

RAIFANA ABDULLAH said...

hakeem = i concider it as thing.suke hati lah!!!

bob = bagus2!

ima = wajib.cepat buat!

whisperingmoment said...

hehe...sy baru tau awak tag saya...:P