BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 13, 2011

back to kisah hati.

heee kali ni bukan kesedihan kekecewaan kemurungan atau air mata yang ingin dikongsi tetapi nak bagitahu yang aku amat meminati penyanyi yang menyanyikan lagu KISAH Hati ni, alyah :) kebetulan lagu ni pon best! jom tengok video klip :




suka dress merah & oren tu, suka rambut yang panjang tu, suka bunga besar kaler merah tu dan suka remy ishak tu jugaaa :) eh tempat pengambaran lagu ni pon macam nice je kalau buat photoshoot outdoor untuk kawen nanti *gatal :P


mak aku kate, muka alyah ni garang dan suaranye tajam. haa perempuan macam ni la yang aku admire. tak salah kan meminati kecantikan seseorang? lagi sorang artis yang bermuka garang dan bersuara tajam adalah dynas, i minat dia jugak, lebiu dynas! 


taktahu nak share ape lagi, aku cuma boleh bagitahu yang aku adore this woman, her style and mostly her voice. lebiu alyah jugak :))) jom dengar KISAH HATI version live pulak. meremang wa cakap sama loh !




kan? memang lah lagu ni aku dok putaq *penang skettt* kat itunes tu sampai 26 kali. tanpa jemu mu mu muuu~ 


oklah, nak sambung dengar, babai!


0 tukang tilik: