BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 29, 2011

hadoyaiii nye pon.

semangat nak menulis pasal match malam tadi sangat membara TETAPI aku lebih teruja nak menulis pasal dia yang seorang ni :)))


sangat suka tengok dia sedang makan. kenyang!




















sebenarnya, takde ape nak tulis pon. tak suke ah heboh heboh cerita pasal dia ni. biar aku sorang je kenal dia dalam dalam. orang lain tak boleh. ep ep jangan tenung gambar tu lama lama :P










































awak, rindu lahhh.








































oh itu gambar dia 2 bulan lepas. ni gambar 2 minggu lepas.




rambut dah panjang. suke tauwww! ok dah dah. tu je boleh kongsi :P



3 tukang tilik:

Anonymous said...

tetati tu ape miss?

ima said...

takboleh tenung ye? TETATI saya nak tenung juga :p

H.A.K.E.E.M said...

wei malu ah jerawat!!!