BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 21, 2009

seronoknye puasa!

mak selalu cakap camtu.nak bagi kami adik-beradik motivasi supaya suka berpuasa.berkesan gak kat kami.syukur sebab kami adik-beradik takde masalah nak berpuasa nih malah sangat menantikan saat-saat beli baju baru, kasut baru, tudung baru.cantik je semua orang raya nanti.wah tak sabar!!!


ok ok.dikesempatan ni nak ucapkan selamat menyambut Bulan Ramadhan buat semua umat Islam di mana jua anda berada [heh macam pengacara tv plak].manfaatkan bulan ni dengan sebaik-baiknya.rajin-rajin kerjakan amal ibadah dan kurangkan segala aktiviti tak baik.





HAPPY FASTING MONTH!!!



4 tukang tilik:

Waniey said...

selamat berpuase.. smoge amalan di bulan ramadan nie diterima oleh Allah swt..

p/s : xdpt nk pangkah sgt la bln pose nie.. huhuhu.. xpe2.. simpan tuk wit raye k.. hehehe..

zuraidin said...

Selamat Berpuasa dari kami sekeluarga

wanyie said...

selamat berpuase rai..=)

RAIFANA ABDULLAH said...

same to u too wanyie!