BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 14, 2009

welcome to the club!

buat gadis ini :

yang berbaju kurung hijau itu sudah tua lagi setahun.gadis berkebaya putih masih muda.heh =P


Rashidah Ahmad :
selamat hari lahir teristimewa buat kau kawanku.
dah 2 tahun rupenye aku kenal kau.
masa sangat cepat berlalu dan aku harap persahabatan kite kekal sampai akhir hayat.
terima kasih sebab selalu dengar RAHSIA aku.ngeh~
aku harap kau semakin tabah tau.
sayang kau ^_^ !!!



8 tukang tilik:

H.A.K.E.E.M said...

mcm la kawan die je yg makin tua...miss tu x tua2 ke???heh...

RAIFANA ABDULLAH said...

sy makin muda tau.awk umur brape?sy muda setahun dr awk.heh =P

Wandi said...

ala rai... makin muda elok, makin tua pun cantik.. apa nak risau..

wanyie said...

lawa la baju rai..
sweet..=)

RAIFANA ABDULLAH said...

en.wandi : heheh.cantik ke?malu i *blushing wink wink*

wanyie : i tau tu wani.tq ye.huhu ^_^

zuraidin said...

yang tgh pakai handphone kat belakang baju warna kuning tu joint sekali ker?

Amanda Eltiqaz said...

ni tak tau sbnrnya nk promote org tudung hijau tu or si tudung putih.. ish..ish..confius..

RAIFANA ABDULLAH said...

dy, nakal eh.boikot dy sekali lah.lalalalaaaaa~