BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 05, 2010

i loike!!!~

saya telah dicabar oleh NORIMALIZA HASBULAH untuk post gambar paling buruk penah dicapture.wa tade hal punye.wa memang fotogenik tau tak.sume aksi pon wa boleh buat.meh tengok nih :

bukan setakat aksi muka buruk.wa bagi parut di jari juga.pakej meyh.hehe~


haaaaa ni lagi 1.cun tak???



sebenarnye nak kasi ima puas tengok aksi buruk muka wa tapi gambar-gambar buruk ni wa tak simpan.kekasih wa yang simpan.memandangkan kekasih wa busy so ni je yang sempat wa bagi ima tatap.amacam, puas hati lu???



4 tukang tilik:

ima said...

terbaek wok!
irresistible moncong!! kan kan arjuna kan??
haha. thnx sbb layan. hihi.

i suke sgt!

RAIFANA ABDULLAH said...

hehe.takde hal nak layan benda camni.seronok je!

bibir wa seksi kan?hahah!

H.A.K.E.E.M said...

bibir u mongel la...haha~

RAIFANA ABDULLAH said...

you suke kan?hahah!