BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 30, 2010

rooaaarrrrr!!!~

entry ni ditujukan khas untuk boifren tersayang kepunyaan sy.weeheeeee!~
*nak buat macam tulis surat cinta mase darjah 6.tak pernah kot ngan boifren skang ni tulis surat letak bedak wangi-wangi pastu suh kawan bagi kat dia.hahah.kenangan weh.kecik-kecik dah jelita lalu ramai peminat.ooops salah.kecik-kecik dah gatai.hadoyai!~*




dear boifren,awk sihat ke?ngah watpe tu?pertamanya, sy nak awk lihat gambar-gambar di bawah:







cantik kan?sy mempunyai impian untuk memiliki barang-barang bercorak kulit harimau seperti gambar-gambar ini.boleh tak kekanda boifren belikan untuk dinda?setakat ini saje untuk kali ini.sudah bace harap balas.love you~




your cinta hati,
Facebook Comments





heheh.cantik tak icon tu?i curi kat FACEBOOK ICON y'all.g la explore sendiri!



skang ni i nak fokus pada gambar-gambar kulit harimau tersebut.woh woh woh weeewiiiiit.i like!ade gak try cari kat BP nih.macam takde je.cool la corak kulit harimau nih.terutama kasut tuh.gggeeeeerrraaaaam tau!ade sesape boleh bagi tak???





2 tukang tilik:

H.A.K.E.E.M said...

huiyoooooo.....sy xnak ah couple ngan leopard girl. x ske...x ske~

RAIFANA ABDULLAH said...

alaaaaa boifren.boleh la eh.nak jugak!