BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 14, 2009

ade betulnya...

aku boring nih...so g bukak facebook..tetibe suke plak nk buat quiz2 yg agak sengal nih...klik sane...klik sini...exploring...loading...hah...nk wat quiz ni la, tajuk : Anda ni perempuan spesis apa?


siap!dh jwb...hasil???hehe...ni nk bgtau...

PEREMPUAN MELAYU TERAKHIR
anda pemalu, b'sopan santun, dan sentiasa b'usaha menjadi orang yang b'sederhana (chewah). apa pun yang anda buat anda akan ikut adat dan aturan. ke mana anda pergi orang akan tertarik dengan ke-originalan anda (betul kot...haha). walaupun ada yang mengatakan anda kolot dan tak up to date (pedulikah aku?), tu adalah pilihan anda dan anda suka begitu. teruskan usaha m'jadi lebih baik (i will~).

betul kan...?kan?kan?kan?

2 tukang tilik:

ima said...

betul ke??
ngelat tau!
mane bleh judge diri sndri...
nak buat quiz ni gak!!!

..:::R A I F A N A:::.. said...

serius betul...g la buat...hehe...=P