BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 04, 2009

ape aku buat ni???

aku risau...keliru...xde arah skang ni...pg2 lg aku dh terpengaruh ngan kau...ingt kau...angau ngan kau...klu ikut hati nih, x sanggup nk ckp psal kau...tp kau sgt berjaya mempengaruhi aku...serius aku xtahan ngan godaan kau...smpi kt ofis...otak laju je pk nk jmpe kau...rindu tau x...akhirnya ade gak org yg phm dgn naluri aku, terus je bwk aku jmpe kau...kami terus je jmpe kau...smbil jmpe kau...kami cite hal2 negara, our 6th PM,meeting koop,flyfm ade topik psal the most ridiculous rules at school,dy tdo umah mimi mlm td,solat hajat(ok,ckup2...hee~)...mcm2 cite sbb jd semangat bile jmpe kau...ckup la ttg kau utk sesi pg ni...

beberapa jam pastu, aku ingt kau lg...jd aku hiasi deskchom (meja aku la, ni nama manja beliau) dgn kau...baru lega perasaan ini...ms berlalu tik tok tik tok...yes, lunch time...aku nk g jmpe kau...teruja half dead...aku x g sorg...sbb aku agak segan klu jmpe kau sorg2...smpi di tempat kejadian...kau dh menunggu...aduh, kau mmg menguji aku sbg seorg wanita...saat2 bersama kau aku nikmati dgn berhati2 & penuh khusyuk...aku xnk tggalkan kau wlupn sedikit...ok la, nk balik ofis sbb ade meeting koop...jp lg jmpe lg eh kau...bye~

the meeting goes bla bla bla...finish!!!nk jmpe kau lg...seronok2...kau dh berubah...dr pg, lunch...skang dh ptg...kau mmg unexpected...dtg dlm pelbagai rupa...hebat,aku kagum (mata bersinar, sparkling2)...selesai ngan kau...balik umah...jgn risau rai, jp lg boleh jmpe kau lg...

seperti dijangka...aku akan jmpe kau mlm ni...aku bwk famili skali...kali ke-4 utk hari ni...mmg terubat rindu...sok xtau lg...sebenanye aku nk kurgkan kadar kite berjumpe...aku dh mula risau & panic...sume org dh tegur...aku xnk rosakkan ms dpn aku ngan kau...so aku harap kau faham...kau mmg hebat, aura kau terlalu kuat sehinggakan aku x jemu nk jmpe kau...tp cukup la setakat ni...demi kebaikan aku...mgkin kau akan kata aku pentingkan diri sendiri, sombong, bongkak and what so so...tp ni la hakikatnya...mulai sekarang, kite minimumkan saat2 bersama...boleh eh MAKANAN???

badan aku dh sgt berisi sbb kau...x fit la...aku akan cube buang kau...jgn amek hati tau...rasenya lebih baik aku berundur sblum aku syg kau sgt2...bye dear~

tgk la pipi tu, mcm ikan emas pn ade...huhu...=P


7 tukang tilik:

H.A.K.E.E.M said...

hahahaha....nice story

I like it...

..:::R A I F A N A:::.. said...

nice eh...sy tau sy mmg berbakat...hahaha...=P

ima said...

sengal!

Mohd Erwandi Marwan said...

mcm katak kembong jerk rai.. hahaha

..:::R A I F A N A:::.. said...

ima : pg ini, kau berjaya dijauhi...tahniah rai!!!

en.wandi : ish...xnk la katak...

Muhd Hanis said...

ikan emas ke?mcm ikan buntal jer akakakaka

..:::R A I F A N A:::.. said...

hanis : org ikan emas la...ikan buntal lg sorg...u know who...hehe...=P