BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 10, 2009

eh sibuk la kau...!!!

ok, aku dh nonton JANGAN TEGUR...emh, ape yg aku boleh simpulkan filem ini sgt typical...jln cite boleh agak dr mula smpi habis...kesan2 mengejutkan mcm that "thing" lalu tetibe, muncul tetibe...dh biasa sgt la...tp aku mengaku aku masih terkejut dan xleh dok diam gak...huhu...pelakon2 pn sgt typical...Piere Andre as the main character (sbb ni filem David Teo punye la)...pak cik bomoh plak yg belakon Niyang Rapik tuh (Tok Dalik)...watak jahat yg berpura2 baik (by Elly Suriati) & mangsa keadaan (Julia Ziegler)...hah...aku sentiasa menanti filem seram melayu yg betul2 boleh menggugat kebolehan vokal aku...


sebenanye bukan nk cite psal filem ni,
aku nk bgtau ttg keadaan dlm pawagam tu yg sgt bising ngan lawak bodoh dr mereka2 yg konon2 x takut...buat2 gelak setiap kali that "thing" melintas...pastu bersorak ramai2 macam tgk Manchester United kalahkan Aston Villa...ish, hangin2...mmg ade certain part yg kelakar tp klu ketawa dh mcm badut, sape yg boleh tahan...dh la rai, ko ni byk sgt merungut...fuh~


p/s : so, aku dh sokong filem melayu...korg g la tgk klu nk tgk...

4 tukang tilik:

ima said...

bagaimanakah kami mau tgk jika komen kamu tentang cerita ini tidak begitu memberangsangkan??

terasa cam nk tgk cerita cintan mintan lah!

..:::R A I F A N A:::.. said...

hehehe...so ima, lu pk la sendri...

emh klu cerita cinta menyintai kita ni, JANGAN TEGUR pn sesuai... bukn setakat cinta,sayang menyanyangi, kasih mengasihi...sume ade la...=P

elizsue said...

tgk pic movie tu...
skali pndg, cam seram...
dua kali pndg, cam comel giler makcik tu ader reben2 atas kepala...
hehe..

..:::R A I F A N A:::.. said...

comel kan makcik nih?
bukan tu je...nakal juga...
main nyorok2...sweet...!!!