BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 16, 2010

kegilaan terkini!!

harga minyak naik lagi.macam dah lali dengar berita camni.tak terkejut ke ape.cume ade niat nak jalan kaki setiap hari g keje.baguslah kan.boleh kurus dan sihat selalu.bla bla bla bla la la laaa~it happens no matter what.so hadapi je lah.ikut pasaran dunia ye.ingat tuh!


entry kali ni bukan pasal harga minyak, saya nak bagitau bahawa saya suke budak nih!kalau boleh nak bawak balik umah.tapi mesti mama & papa dia tak bagi.takpelah, dapat amek gambar pon kira baik.pastu main game same-same.saya tiup belon untuk dia.tapi saya tak layan dia main tembak-tembak.tak retilah.thank you makcik ima sebab tolong layan dia main tembak-tembak.heheh~ameer, bile nak datang lagi?


eh tetibe dia muncul tau.sukeee!ok lah.nak melayan my baby boy nih.babai!


ameer ni anak my ofismate.comel kan?weee~


4 tukang tilik:

encHIx laNDax said...

anak sapa ni miss??

RAIFANA ABDULLAH said...

anak sir zulfikar~

ima said...

haha. i memang suka layan budak sambil jadik hantu lantas budak tu berlari lalu tersungkur. haha

RAIFANA ABDULLAH said...

ima mmg terbaek lah ngan bdk2!