BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 21, 2010

wiiit wiiit~

pernah tak saya bagitau anda penduduk dunia sekalian yang saya meminati RUSSEL BRAND?siapakah beliau nih?jom i kasi tengok satu gambar sebagai pembuka selera :


have any idea?saya pon taklah mengenali beliau sangat-sangat.tetibe tahu kewujudan beliau sebagai tunang katy perry.sebelom ni kalau nampak beliau di tv, buat tak endah je.lame-lame saya sedar ade sesuatu yang menarik perhatian saya terhadap lelaki berambut panjang nih.ape ape?ye saya meminati his english dialect!nak tahu ape yang saya maksudkan?try tengok MTV MUSIC AWARDS 2009 *alah yang ade kontroversi kenya west rampas microphone taylor swift dan berkata beyonce lebih layak menang award best video ape ntah.ingat?tak hormat orang langsung kan.stupid!* try la tengok award tu sebab host nye adalah RUSSEL BRAND pujaan hati saya nih.try dengar how he speaks then you will understand what i mean.weee~


pastu saya tengok review movie terbaru DESPICABLE ME.rupa-rupanya beliau jadi suara latar bagi salah satu watak dalam cerita tu.dah tengok cite tu baru tahu sape di belakang tabir.ni lah akibat tengok movie tanpa sebarang knowledge.main masuk je pawagam.heh~terasa nak tengok cerita ni sekali lagi disebabkan RUSSEL BRAND.angau!selain tu, penah gak tengok dia berlakon dalam filem "bedtime story" beliau berlakon dengan adam sandler tu.comel lah awak ni RUSSEL BRAND!


untuk penutup entry kali ni, tataplah satu lagi gambar beliau yang saya curi kat yahoo images :


rambut tu sebenarnye nampak serabut pada pandangan mata saya.TAPI sesuai pulak bile kat atas kepala RUSSEL BRAND.huhuuu~emh amek la satu lagi gambar beliau.saya janji ni yang terakhir :

ok dah.babai!



p/s : saya hanya minat sorang je lelaki melayu *saja bagitau*

6 tukang tilik:

www.dunialandax.com said...

ceeit!ayat last 2 x ley bla sungguh miss~hahahahha!tp KWest memang telah menghampakan awek saya!hahahah

RAIFANA ABDULLAH said...

ayat yang mane?

www.dunialandax.com said...

alaa~ayat yang miss minat kat sorang laki mlayu je~huhuhu

RAIFANA ABDULLAH said...

ooooh.hahahah.saje je ;)

Hakeem Abd.Kahar said...

you admiring his dialect....bkn orgnye,so len kali upload suara die je bkn gambar die. hehehe.

btw, zac efron is way tooo hot compared to this guy~

RAIFANA ABDULLAH said...

hakeem = hahahahahaaa~good idea!kalau zac efron hot, russel brand is cool.i like both!