BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 11, 2009

menyampah.

saya jeles.

kat dia yg pakai baju kotak2 tu.
kat awk yg pakai cermin mata.
kat perempuan belakang sane.
kat dia yg sedang salin nota.
kat lelaki yg malas bukak mulut.

sebab

korang sume duduk dan saya berdiri kat depan.
korang hanye mendengar dan saya pulak bercakap.
korang bertanye dan saya menjawab.

senang kan keje korang???
mane boleh camni.





nak belajar gak!


5 tukang tilik:

joyahLisa said...

adeh la miss..
lau miss nak blajo kami nak blajo ngan sapew?

dFadz said...

tak paham la ....

RAIFANA ABDULLAH said...

lisa : korg blaja la sendiri haha =P

dfadz : which part yg u x paham???

emh np x dtg keje???sgt sunyi la kat sini dan xde org nak mkn kerepek yg shida bwk.heh =P

ima said...

terigt lagu susan lankester dlu..

"pabila mereka duduk, aku berdiri
pabila mereka jalan, aku berlari
... lalala..."

(xtau rai tau x lagu nih)

match la lagu ni ngn rai.

RAIFANA ABDULLAH said...

ima : i know this song!

tapi tak ingat rythm nye.sesuai kan.heh.