BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 05, 2009

saya semakin matang.

mata ngah berat ni.
(akibat tido tak teratur...padan muka la...sendiri cari pasal...haish~)
kalau ikut hati, dah lame saya pejam mata
tapi harus cari inisiatif supaya tak tido kat ofis
maka tangan rancak tgk video2 lama
video klip cikgu kudin menjadi mukadimah
(kali ni tak gelak kuat2 sbb nanti mr.civic kate saya ketawa sorang2 =P)
browsing...hah...jmpe pun
tgk ni :

video

mesti korang masih ingat video klip ni kan???
ape ntah nama this cute little girl
sukeeeeeeeeeenye tgk dia
comel macam saya.heh!

melihat kanak2 ni, saya rasa diri dah cukup matang sbb :
  • saya nyanyi lagu ni dgn sebutan yg lebih jelas dan tak menyembur air liur.
  • saiz badan kanak2 ini jauh lebih kecil berbanding saya.
  • saya pakai tudung sbb rambut tu aurat dan segala dosa saya dah tanggung sendiri.
  • gigi saya dah kekal ataupun tetap~
  • kanak2 ni tak perlu pakai maybelline angelfit liquid foundation untuk cover jerawat kat muka.huh jeles!!!
  • tarikh video ni tahun 2003, masa tu saya sedang berusaha nak amek SPM.saya dah tua 6 tahun sekarang.
haa...amacam???
matang kan saya...wee~






p/s : tq to mr.harrier sbb berusaha cari video ni yg full version .sangat2 menghargainya~


2 tukang tilik:

ima said...

besar x semestinya matang.
kecik x semestinya x matang.

sekian, terima kasih.

RAIFANA ABDULLAH said...

hah...betul la tu miss ima!

terima kasih juga.