BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 15, 2009

kurang puas hati~

pagi yang riang buat diriku.ayat nak novel la kan.heh.terbangun lewat sikit pagi ni tapi tak dengar mak membebel yang berbunyi seperti ini ANAK DARA TAK BAIK BANGUN LEWAT adalah perkara yang sangat baik.maka mood pon ok je.siap-siap nak ke ofis.sampai kat kolej mood masih ok.taaaaapiiiii "kau" telah rosakkan mood aku.ish!


aku nak scan jari pagi tu.selepas percubaan ke-dua masih tidak berjaya juga proses scanning berkenaan.perkara biasa bagi aku.so cuba lagi sekali.tetiba "kau" bersuara --> tu lah, makan banyak sangat. dengan nada yang sinis dan muka yang serius.aku tak rase "kau" bergurau.aku terus je nak patah-patah tulang "kau".ape kaitannye scan jari ngan makan banyak???jari comel aku ni muat kat ruangan scanning tu lah!then, mane "kau" tahu aku makan banyak???sebab "kau" nampak aku lalu-lalang kat meja makan umah khairil malam tadi maknenye aku makan banyak lah.macam tu???kasi celik sket mata tuh.kalau betul kau perasan setiap pergerakan aku, mesti kau perasan ape yang aku makan.aku lalu lalang banyak kali tak bermakna aku amek makanan banyak kali.aku tahu lah adab g umah orang.bukan makan nak kenyang tapi sekadar nak rase dan memenuhi jemputan."kau" ape tahu???


dah lah.malas nak cite banyak-banyak.makan banyak-banyak takpe sebab boleh tambah tenaga.heh!



2 tukang tilik:

arie81 said...

rai...apapun sbr yer (mst rai ckp...ckp snglah arie81). hehehe...sy mcm tau je sape yg awk mksdkn..

RAIFANA ABDULLAH said...

sabar lah ni...kalau tak sabar, sudah patah tulang "kau" dikerjakan!!!