BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 01, 2009

auwww!

kawan-kawan aku penah cakap,sebelom pakai kasut BARU...kene gigit belakang kasut tu untuk elakkan melecet.memula macam tak percaya.kelakar pon ade.

aku sangat bermasalah kalau pakai kasut BARU.mesti melecet.sakit tau.boleh hancur tumit i.akhirnya aku cube juga petua tu.gigit belakang kasut yang belom pakai tau.yang BARU beli.tambahan kepada petua tu, korang kene jalan-jalan keliling rumah sambil gigit belakang kasut yang BARU beli tu.ape??!?!!kelakar kan?tapi aku amalkan gak.sesungguhnya petua tu berhasil dan my tumit dah tak melecet lagi.

TAAAAAPI tadi, aku lupe nak gigit belakang kasut BARU aku.maka dah melecet.sakit auwww!





4 tukang tilik:

H.A.K.E.E.M said...

auwww, mcm mak nyah je sound nye...huhuhu

RAIFANA ABDULLAH said...

hakeem : mungkin sebab awak yang bunyikan, so macam mak nyah lah.hehe.

arie81 said...

rai...awk maknyah ker? hahaha...jgn mrh..awk jgn gigit kasut, pth gigi awk nnt...eleh...sbnrnya awk nak bgtau yg awk ada kasut baru kan...

RAIFANA ABDULLAH said...

azahari : memang nak tunjuk pon.awk dah tgk lom? wek!