BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 23, 2010

juadah telinga dipagi khamis~

another day hantar atin g sekolah.bosan bosan.bukannye ape, traffic-jam!pastu dah sampai umah kelam kabut bersiap nak g keje pulak.haih~~~nasib baik adik aku sendiri.tapi semalam rase taknak anta dia g sekolah sebab dapat sains "B".huh!

dalam kete selain berbual-bual ngan adik bongsu kesayangan, bile ade lagu best je mula la nak tunjuk skill masing-masing.lagu justin biebir wa cakap sama lu!baby baby baby oooh~hahah.atin tak reti nyanyi.yes aku menang!next song, fairytale by taylor swift.ok tukar sinarfm pulak sebab sure aku kalah.atin peminat taylor swift wooohhh.hahahah!jahat kan?lalalalalaaaaa~


bile atin dah turun dari kete, aku takleh nak nyanyi penuh perasaan, nanti orang lain kate aku sewel cakap sorang-sorang.huhuuu.so nyanyi dalam hati je.bile dengar celoteh kak engku, salleh yakob dan khairil rashid kat sinarfm boleh pecah perut gelak tak menahan.cover cover.tak pasal-pasal kene cop memandu dengan cuai nanti.heh~so sampai je umah aku terus mandi-pakai baju kebaya-tepek bedak kat muka-kejut iwan-minum air nescafe-panaskan enjin kete-gerak g ofis.phew~~~another 10minutes journey.weee!


dalam kete, radio sebagai peneman setia.selalunye dengar flyfm tapi topik cam tak menarik pulak.so tukar ke erafm dan topik pagi ini adalah tentang pengalaman berjumpa dengan doktor.ade yang tak best, ade gak yang biase je dan ade tu yang kelakar.haih macam-macam manusia nih.lain orang lain cara hidupnye.tepat jam 8 pagi, ade berita ringkas.antara berita-berita menarik yang diperdengarkan adalah tentang seorang lelaki berusia 20tahun mengaku pernah melakukan hubungan seks dengan seorang budak perempuan berusia 12tahun selama 3months back!giler tak?lelaki tu mengaku sebab nak ajak budak perempuan tu kawen dengan meminta izin pada nenek mangsa.wt-fish!aku pon tak terfikir solution ape yang patut diambil oleh kedua-dua belah pihak.terkejut kot.all the best lah!


next ade berita tentang yuran kemasukan ke universiti boleh ditangguh.pastu tentang 46ribu orang dah bayar PTPTN dengan potongan gaji *ehem* dan yang aku tunggu-tunggu adalah keputusan USA menentang Algeria malam tadi.aku tengok kejap je game tu pastu dah tetido depan tv.mengantok sangat!USA menang okeh.so they are announced as group champion and will meet Ghana for the second round.England pon menang gak.so dorang akan jumpe German.emh ape nasib England agaknye eh?apepon, esok malam harus menonton Portugal menentang Brazil ye kawan-kawan!~


kate orang, pagi-pagi harus dengar perkara-perkara baik agar hari kite baik saje.ish agak susah lah nak dengar benda baik je pagi-pagi.bunyi anjing jiran warff warff baik tak?heh~bagi aku, it depends pada seseorang tu jugak on how he or she handles their day.emo sangat pon tak guna.hari khamis 24Jun2010 hanya datang sekali dalam hidup wok oooiiii so live your life to the fullest.buat perkara-perkara berfaedah okeh.babai~peace!


4 tukang tilik:

www.dunialandax.com said...

wallaweh~x dpt nak bygkan miss nyanyi lagu si teleng 2.huhuhu

RAIFANA ABDULLAH said...

teleng ke si bibir tuh?hahahah!

ima said...

rai hebat nyanyi lagu kak eton jek. justin bibir lagu mimi~

RAIFANA ABDULLAH said...

jom karok ima!