BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 07, 2010

ku kebutuhan mu~

TERUSKANLAH by Agnes Monica





Pernahkah kau bicara
Tapi tak di dengar
Tak di anggap
Sama sekali..

Pernahkah kau tak salah
Tapi disalahkan
Tak di beri
Kesempatan

**Kuhidup dengan siapa
Ku tak tau kau siapa
Kau kekasihku tapi
Orang lain bagiku

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah
Teruskan lah
Kau begitu

Kau tak butuh diriku
Aku patung bagimu
Cinta buta
Kebutuhan mu

ulang **

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah
Teruskan lah
Kau begitu

Teruskan lah
Teruskan lah



this song keeps on repeating on my itunes for i just cant remember how many times.takde kaitan ngan hidup saya.takde kaitan ngan kekasih hati pujaan saya.cuma lagu ni mampu buat air mata mengalir setiap kali mendengarnye.oooh sungguh rapuh hati ni.dengar lagu pon boleh nangis.huuu~~~


2 tukang tilik:

♥ miss anna ♥ said...

fana, saya pon suke lagu ni jugak..mcm ada feeling pulak bile dengar even xde kena mengena hehe

RAIFANA ABDULLAH said...

betul betul betul!!!