BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 14, 2010

lapan!

tak dinafikan bahawa aku merupakan salah seorang peminat rancangan realiti TV yang semakin tak terkawal kewujudannya di seluruh dunia sekarang nih.tak kira lah apepon konsep rancangan realiti tu, aku pasti nak tengok.ade yang buat pasal perniagaan *the apprentice*, tentang kesihatan *the biggest loser*, gameshow *survivor, who wants to be a millionaire* , tarian *so you think you can dance* dan yang paling banyak adalah rancangan realiti tentang mencungkil bakat-bakat baru dalam bidang nyanyian.di malaysia sendiri dah berlambak rancangan sedemikian diwujudkan.just name it.tak menang tangan kau nak ikut semua.huh~!


dah nama pon MALAYSIAN kan.aku tak ketinggalan untuk mengikuti setiap rancangan realiti nih.walaupon tak secara fanatik, setakat tengok satu episod, tau konsep, cukup lah.fuuuh nak senaraikan pon aku rase penat.tak abis sampai esok nih kalau nak ulas satu-persatu.so sekarang aku aktif follow ILA DAMIAA from Mentor.gilak ini hotties, suara dia mantap-malatops!suke suke suke!gigih add dia kat facebook.hahahah!


banyak membebel kau nih, nak bagitau ni je sebenarnye.SAYA SUDAH JATUH CINTA SAMA LAGU YANG ADIRA AF8 NYANYI TUH.simple lyrics but meaningfullest!!!dah 16 kali playing kat itunes ni hah.dah hafal pon.nak kongsi lah.tajuk lagu ni "ku ada kamu".layaaan~~~










boyfren, awak dengar lagu V.I.P by Iwan AF8.ade kaitan ngan awak.


0 tukang tilik: