BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 29, 2010

pang pang lempang!

i just received a text message from a long lost fren of mine.guess what, she is getting married!since last year, tak putus-putus jemputan kawen aku terima.kalau dulu, kad kawen mesti untuk mak or ayah.sekarang ni, kalau kad kawen sampai umah mesti untuk aku.itu tak kira yang jemput secara online dan sms.ramai kawan-kawan aku dah kawen~


perasaan aku?terkawal.malam tadi mr.boyfie dah basuh otak aku.emh termakan gak ngan kata-kata dia.aku ni degil.susah sikit nak ikut cakap dia.you don wori eh boyfie, kite naik pelamin at both houses.excited!sekarang ni, aku nak kejar impian aku yang satu tu.semua ahli keluarga pon menyokong impian aku.so aku akan gigihkan demi masa depan.insya-Allah tercapai~





boyfie, ni wedges baru saya.mengancam kan?

*click for better view*

0 tukang tilik: