BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 13, 2010

terima kasih Tuhan~

aku tak tenang sepanjang minggu nih.aku asyik nak tido je supaya aku boleh relax.aku selalu nak dia ade bersama aku.bile dia takde, aku mula tak tentu arah.bile dia buat silap sikit, aku mula nak besar-besarkan.aku stress.aku bingung.


tapi semalam semuanya sudah lega.aku sudah boleh senyum tanpa paksaan.aku dah boleh lalui hidup aku macam biase.aku dah tak marah-marah sangat.aku dah boleh tido lewat tengok tv dan enjoying watching world cup waka waka it's time for Africa.aku dah boleh tengok jangan lupe lirik dan nyanyi same-same.aku dah boleh layan angah yang suke mengarut tuh.even now angah sedang bebel-bebel kat sebelah aku.heh~yes aku dah boleh buat semua benda dengan perasaan yang best!


jangan tanye kenapa aku jadi camni.titik.





to you my love, i'm sorry for messing-up your mind few days back.you know what i'm going through.don wori, i never regret.i love you with all my heart.last but not least, THANK YOU ALLAH kerana masih sayang hamba-Mu ini.syukur~~~!



0 tukang tilik: