BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 11, 2010

takmau sedih-sedih lah!

dear arjuna,


last friday, you was here with me.all the way from klang by your new bike.gigih~~~awak datang sini semata-mata nak jumpe saya kan?terharu tak kau sebagai kekasih?taktau nak gambarkan perasaan saya mase tu.sangat gembira.terasa nak buat kenduri kesyukuran gitewww~~~you told me earlier that don put hope on this date, you are busy with your "thing" here and there.you just afraid that you couldn't make it and you don want to make me feel frustrated.okay boyfie, i'll be patient on that.i believe, there's always a chance for us to memadu kasih dan sayang *eheheh* tetibe dapat mesej that you are on your way to batu pahat.amek kau senyum tak hengat!anyway, you dah buat i marah malam tu sebab you tak reply mesej konon-konon you tido.menyampah!


hampir sebulan tak jumpe.bile nampak kelibat mr.boyfie, nak nangis.rinduuuuu~~~i noticed something in your hand.dalam hati, mesti untuk aku tuh.hahah =P yeay dapat jersi tau.PORTUGAL home.wuish i like!!!terima kasih banyak-banyak eh awak, kalau dapat jersi PORTUGAL away pon best gak tuh.ahahah demand kau!punye lah excited kan.serta merta taktau nak buat ape.taktau nak g mane.round-round kat taman maju tuh sampai mane pon saya taktau.panik ade.kelakar pon ade.rase nak lempang mr.boyfie pon ade sebab awak relax je dah sesat camtu.ish!


malam, kite buat hal masing-masing.tak sabar menanti hari esok untuk jumpe lagi.nite everyone and especially you my love.kite jumpe esok eh.cant wait!


morning morning.mesej-mesej bagitau plan camne.so kite jumpe tengahari tu untuk menghadiri jemputan kawen hanis.saje pakai baju hijau sebab nak same ngan kekasih.heh~~~awak suke tak?


aduh penat gak nak cite detail pasal kisah cinta kite aritu *hahah* sikit-sikit dah la eh.apepon, saya happy happy happy!mane nak berduka pulak bile orang yang sangat kau sayang secara meroyan ade disisi.pegi mane-mane pon seronok je.kalau awak ajak lepak tepi jalan sambil tengok kete lalu-lalang pon saya tak kesah.it is not about where you go, it is all about who you spend your time with.i like to stare at your face when you start to talk.tak dapat tengok selalu wok.hayati je lah.kadang-kadang tak tumpu pon kat ape awak cakap, sebok menilik muka awak jek.angau kan???peduli situ.hah!


ketahuilah bahawa saya sangat menghargai kehadiran awak.i'm enjoying my day when you by myside.i hope you feel the same way too.tak banyak benda yang kite lakukan.awak lebih suke duduk-duduk dan makan *ni saya* sambil bercerita hal masing-masing.sebab awak tahu kalau kite g tengok wayang, kite takleh cakap-cakap.heh logik gak tu.so camtu lah kite selalu habiskan masa kalau dah lama tak jumpe nih dan saya tak pernah penat dengar awak bercerita.sungguh~~~


jarak memisahkan kite.masa pulak mencemburui kite.tuntutan awak bersama keluarga dan hal-hal lain memaksa saya untuk mengerti awak lebih.saya boleh paham semua tu.cuma kadang-kadang saya sangat memerlukan awak dan saya buat-buat lupa yang awak tu sedang banyak hal yang nak diselesaikan dan perlukan penumpuan yang penuh.saya mintak maaf sekiranya awak rase saya tak paham awak.awak rase yang saya ni mengongkong awak dan sebok nak tau hal awak.saya takde niat pon nak kacau awak atau buat awak tension.i always want you to share all your stories with me whether it is your joy or your sadness.just tell me.when i know that you are ok, my day will be just fine~~~


bile kite gadoh, hari-hari yang saya lalui sangat tak best.ape yang awak buat pon saya malas nak amek tau.sebab makin saya pikir pasal awak, makin saya akan susahkan awk nanti.stay away from you is all i can do.tapi untuk bape lame?tak boleh tahan walaupon sesaat.nak gak tangan tu gatal mesej awak.then camni la jadinye.makin tak terbendung.sedih tahu.tak banyak yang saya mintak.tak perlukan sesen pon.kite dah bincang hal ni banyak kali.bosan pon ade.disebabkan awak kekasih pujaan hati saya, saya kuatkan semangat untuk memulihkan keadaan.selalunye pergadohan tu akan pulih dengan sendiri.taktau macam mane, tetibe dah baik.awak,jom la kawen.senang sikit nak mengade-ngade.huh!


emh dah la.malam nanti awak call saya okeh.taknak mesej.nak dengar suara awak.for now, semoga selamat sampai di rumah.amin~~~truely love you!~


ni ade present untuk awak.kenangan cinta kita *eceh* dah rindu awak sangat nih.sigh~



2 tukang tilik:

Hakeem Abd.Kahar said...

couple berjerawat~

RAIFANA ABDULLAH said...

sy tak reti edit nak buang jerawat lah.hemsem kot ade jerawat.heh~