BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 01, 2009

inspiration~

a few days back around 3 o'clock in the morning, i just can't sleep because i've slept earlier.heh.so i fill my emptiness [ece ceh] with watching a movie title "Front of The class". the movie is a true story about a man who have a TOURETTE SYNDROME that makes him produce an annoying sound like barking.

bayangkan la kalau dalam dewan exam, nak batok pun aku control, tapi ni bunyi macam menyalak.tak menarik perhatian plak kan.memang lelaki ni selalu jadi bahan mainan kawan2 di sekelilingnye. tp dia yakin dengan cita2 beliau iaitu untuk menjadi seorang cikgu. ish nak cite semua memang tak larat.tgk la sendiri. cite ni sangat memberi inspirasi kepada aku untuk hidup dengan lebih berani dan gigih. heh.

nota tambahan : mesti korang ade tabiat kan?contohnye kalau nak cakap mesti nak tengok ceiling. konon2 nak cek what's up.nothing's up.hah.pastu kalau berjalan suke kemam bibir. ade gak orang yang mudah berpeluh kalau gemuruh. macam2 la tabiat manusia nih. mungkin tu salah satu cara untuk bina keyakinan diri. takpe2, yang penting korang selesa ye~




4 tukang tilik:

Good Boy In Charge said...

yea. i watched this show. it was inspirational in all the right ways.

Hallmark kan mmg banyak produced stories based on true stories. and as for this 1, Brad Cohen deserves a nobel for helping so many people believe in himself. Thanks to Hallmark for this outstanding movie.

RAIFANA ABDULLAH said...

syamim : never thought that ade org yg tgk cite ni.yeah boleh kongsi cite~

ima said...

alah...syamim tu sume muvi dia tgk, kot?

RAIFANA ABDULLAH said...

syamim, nice hair!

[ok aku tau xde kaitan ngan post nih]