BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 08, 2009

sengal ayam~

kesian ayam. tak pasal2 kene sengal plak. aku tak tau nak letak tajuk ape. biar lah. pedulikah??? haish. mengeluh panjang aku camni. beg KOYAK daaaaa. hangin 1 badan dibuatnye. tak silap aku, baru 2 minggu aku gune beg ni. hampas kelapa la. carut carut. baik lagi beg aku yang colour purple-kalau-pakai-baju-hijau-sure-nampak-janggal-giler tuh. beg ni dah cantik colour coklat. tetibe cam babyh plak kan. KOYAK!!! ok aku wajib beli beg baru AGAIN.

tuh tuh. nampak tak? koyak.ngeh!

tadi kononnye nak cek allignment kete aku yang kalau lepas stereng asyik nak ke kiri je. pastu pakcik kedai kete tu kate tayar aku dah kembung-ape-ntah-lagi-dia-membebel. so kesimpulannye kene tukar tayar baru la kan. ka-ching-ching-ching $$$$$. melayang lagi duit aku untuk fairlady terchenta nih. takpe2. banyak berjasa nih. sesekali belikan tayar baru, TAKDE HAL LAH.yeah~


ape lagi eh. emh. oh ye, aku g bayar bil iPhone. ceh bukan la. saje je nak letak iPhone dalam setiap post. hah. aku g bayar bil celcom. cek bil trough sms nilainye RM140.40. rupe-rupenya itu total untuk main line. aku as sub-line je. so kene bayar RM5.55. MURAH. memang patut pun sebab aku tak berapa nak expose number ni kat orang lain. kalau ade yang tau tu maknenye anda bertuah. tahniah la~



semua nak duit. keje keje pastu setiap bulan dapat gaji pastu abis. lumrah alam. aku kene belajar menyimpan dan berjimat cermat la pasni. WAJIB! kasut takyah beli dah. tapi Vincci ade sale up to 70% ye. harga kasut purple-3 inci-meletop-hot baru RM20.50. murah kan? tak rase cam rugi ke kalau tak beli. so aku nak beli, TAPIIIII aku masih ade 3 pasang kasut kat ofis yang berkeadaan baik dan menawan. pastu ade 1 wedges kat Carlo Rino. aduh memang menggoda nafsu betul lah. nak beli tak?nak beli tak?nak beli tak? dilema dilema. heh.dah dah. bile nak kawen
[kawen lagi] kalau asyik beli tu beli ni.



banyak dah membebel ni. BYE~



8 tukang tilik:

ima said...

wahh... so cheap ah? 5 hengget jek bil rai? lucky u...

niwey, psl kasut tu...SILA BELI. vincci 70% punye kasut sume besar utk kaki ku ini. [hampa]

ka-ching-ching-ching!! gaji banyak mana pon mmg x penah cukup. betul x? dunia ~

Waniey said...

tu la.. angah srh bli kaler ungu xnk.. lau x.. xjd mcm nie.. padan muke.. huh..!!! bdk degil.. eh.. org tua degil mmg mcm nie.. =P

Amanda Eltiqaz said...

ish..ish..ada pulak yg menggalak kan..padahal org tu pn blh tahan brjimatnya..heheh =P

tp mmg tak leh tahan tgk kasut..berdebar jantung.hihu..

Hakeem Abd.Kahar said...

btol tu....sekali sekali blikan fairlady tu tayar baru pown ape ade hal kan???hehehee....

kalo reti pki je x guna miss oi....huhu

RAIFANA ABDULLAH said...

ima : kasut tu memang hot.nnt i beli eh.

kalau gaji makin byk, keinginan pun makin besar.mmg tak pernah cukup!

angah : byk ckp plak, sibuk2!

dy : bukan setakat berdebar jantung malah resah gelisah mengalahkan nak jumpe arjuna.heh.

hakeem : betul tu hakeem.sy setuju.ape yg awk cakap semua betul.cayalah =P

Kojack de Alloohaa said...

klu pkai beg guni konfem x koyak..hehehe

ah bu said...

beg plastik sudeyh.
hahaha..

RAIFANA ABDULLAH said...

kojack de Allohaa : alahai, tak best la beg guni. nnt sume org nak letak brg2 mereka kat beg i.menyampah!

ah bu : sibuk je org gile.haha =P