BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 14, 2009

photogenic~

dikala aku kalut-kabut-kabus menyiapkan diri untuk masuk class pagi tadi, ima anta msg tru skype :

ima : rai. try nih.

Bila anda kebosanan ditempat kerja… lakukan in
i.

1. Sa
mbil duduk, angkat sedikit kaki kanan anda, buatkan bulatan mengikut arah jam menggunakan kaki anda

2. Sambil melakukan ini, angkat tangan kanan anda, dan lukiskan nombor “6” di udara berulangkali. Saksikan… kaki kanan anda kan mengubah arah pusingan secara sendiri.


aku dah cube. huhu. korang jangan lupe try eh. hari ni aku agak sibuk. so soalan final tak siap lagi. takpe, ade 3 hari lagi. emh banyak perkara berlaku hari ni. aku kene tuduh ngan Kak Dila cakap sorang-sorang. ish tak baik je tau akak ni. walaupun aku "gila" makan rambutan, aku masih waras dan tak bercakap sorang-sorang. haha. gelak besar bile ingat kejadian tadi. pasni aku kene bagitau Kak Dila kalau aku cakap dengan orang lain. biar Kak Dila rimas. hah.

pastu aku sibuk kan hari ni, tapi aku sibuk gak nak post blog je. ade sesuatu yang aku nak kongsi tapi tak jadi plak nak post. heh. aku kemas documents yang bersepah dalam PC nih. tetibe terbukak gambar-gambar lame dan baru. jom tengok :


gambar ni diambil mase kat KKTM. comel kan? teka la siape pemilik kaki-kaki ni.


ni pun kat KKTM. ngan ima. aku jadi supervisor untuk fasilitator yang handle minggu orientasi. good job guys!!!


majlis bersanding en.hisham.


antara rakan-rakan pensyarah yang hadir.ceria je.sebenarnye masing-masing berangan nak naik pelamin.hehe =P


with shida.


hanis & intan.ape buat ha?





minggu yang penat tapi menyeronokkan.so sape nak kawen pasni?





0 tukang tilik: