BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 17, 2009

kepala hot la!

penah tak rase kene pijak? pastu kene lempang banyak kali. aku cukup panas kalau bukan keje aku pastu nak mintak aku bertanggungjawab. aku dah tolong. kira baik tau tak. pastu pandai-pandai la ko setelkan sendiri. keje kau kan. makan gaji buta ke ape. jangan tanye aku kenapa dan bagaimana. tolonglah paham~





CASE CLOSE!



8 tukang tilik:

Wandi said...

sabar rai....

RAIFANA ABDULLAH said...

okeh2.huh!

zuraidin said...

wow....lain macam jer angin ...

RAIFANA ABDULLAH said...

tak reti nak kawal.kat sini better kot.sigh~

ima said...

betul tu rai. pijak je, pastu penyek2 kan dia, pastu lempang banyak kali, tambah lagi ngan sepak laju-laju.

apekahh?? xde kena mengena pon, tapi i yang lebih-lebih. entah2 rai refer kat aku? huh.

RAIFANA ABDULLAH said...

ima : don't worry babe, it is not you~

arie81 said...

rai...awk kenapa? awk ok ker? apa dah jadi? jangan marah sy rai...anggap itu gurauan jerk...huhu...

RAIFANA ABDULLAH said...

sibuk la.kalau sy marah awk, sy bagitau je. tak perlu simpan.