BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 23, 2009

keluhan berpanjangan~

tak baik je selalu mengeluh TAPIIIII aku boring la dengan orang yang berfikiran pendek. bukan fizikal yang pendek tapi tak berfikiran panjang.paham tak?ok ok. aku bagi satu situasi. seorang gadis cun lagi comel berjalan-jalan bersama rakan beliau. rakan beliau adalah seorang lelaki. ok ni satu lagi situasi. seorang gadis cun lagi comel [sekali lagi] dijumpai makan bersama rakan beliau iaitu seorang lelaki. soalannye, adakah mereka mempunyai perhubungan darah?salah-salah bukan itu yang aku maksudkan. adakah mereka berpacaran ataupun mereka hanya berkawan sahaja?

tak semestinya apabila gadis itu keluar bersama rakan beliau iaitu seorang lelaki maka mereka sedang dilambung cinta. mungkin mereka hanya rakan lama. ok people, please make up your mind! mungkin cerita tentang gadis bersama rakannya ini akan membawa onar di dalam kehidupan orang lain. jangan la macam ni. kesian kat gadis tu. aku eh eh gadis itu mahu hidup selesa. biarkan gadis itu bebas berkawan dan sesungguhnya dia tahu batas bersahabat~




4 tukang tilik:

Muhd Hanis said...

mungkin lelaki tu handsome kot...hahaha

RAIFANA ABDULLAH said...

hanis : anda yakin dengan statement anda???g tengok cermin skang!!!

Muhd Hanis said...

org bkn ckp psl diri org..org ckp psl mamat yg rai citer dlm post rai tu...lg pn dh tgk cermin tadi, macho jer hahahaha

RAIFANA ABDULLAH said...

hehe. macho ke hancur???