BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 07, 2009

kompang dipalu, pengantin baru ewaaahhh~

memandangkan aku dah keje hampir setahun, terasa nak kawen sekarang [ape kaitan???]. jeles siot tengok orang sane sini kawen. boleh tak nak naik pelamin tu je. saje nak praktis. mesti seronok. TAPIIIII harus diingat bahawa ekonomi aku masih goyah dan matlamat hidup masih tak tercapai dan mak ayah aku pun tak risau lagi aku kawen ke tak dan iPhone ni pun tak habis contract lagi dan itu dan ini begitu begini. OK OK cukup! aku boleh sabar. relax sudah. sabar itu separuh daripada iman~

ni ha. nak bgtau, one of my colleague [Mr. Norhisham] telah menamatkan zaman bujang beliau.
TAHNIAH! maka ahad lepas adalah majlis bersanding kat umah pihak perempuan. walaupun macam takde kaitan sangat, aku nak g gak. huhu. setibenye kat sane, kompang dah bunyi. mencari2 pengantin dan pengapitnye [ustaz Adli]. ha nampak pun. waaahhh segak. bukan pengantin tapi pengapit. ngeh~

sebenarnye aku agak excited sebab nak tengok pasangan [isteri] en. sham ni. tak penah tengok pun. so hari tu dah nampak. comel. good taste [perkataan faveret ima]. warna pelamin dan costume pengantin sangat menarik. I LIKE~

ni je gambar yang ade. antara staff kolej yang hadir adalah en. Farid & keluarga, kak huda & keluarga, en. zul & keluarga, maz tanpa keluarga, kak pijot tanpa keluarga, azahari with ehem ehem and beberapa orang students. paling best, dia ni pun ade tau. lihat lihat di bawah :

tadaa.kekasih lama.heh =P

anyway, selamat menjalani kehidupan berumah tangga untuk en.sham dan isteri. penyertaan anda di kelab bujang is terminated. harap maklum~






9 tukang tilik:

Azahari said...

wahwah...rai...pandainya awk mengarang...best citer awk...

RAIFANA ABDULLAH said...

heh.TQ ye~

ima said...

costume eh rai? hehe. kiut. ape..igt masquerade party ke? :p

rugi lah xde gamba ehem ehem azahari.

King Of Single said...

comel gak ek pgantin pompuan tu..
xpe2 nt cik raifana kawen lg comel kot..kot laa haha
ye la mak andam kan maen grand d impotnye kan hehe


smoga cik raifana cepat kawen...


AMIN........n_n

RAIFANA ABDULLAH said...

ima : kiut kan.tau dah~

ekyn : heh.nikah je.tak buat majlis pun [poyo je~].padahal kek nak 28 tingkat.hah =P

TQ untuk wish tuh.nak kawen!nak kawen!nak kawen!

arjuna said...

kekasih lame??!!

RAIFANA ABDULLAH said...

arjuna : haah.tu la kekasih lame sy.maaf sebab rahsiakan dr awk.heh.

dia comel kan?

Kojack de Alloohaa said...

nnt ak nk kawen..ak bg kad ye..hahaha

RAIFANA ABDULLAH said...

kojack : bukan setakat kad, aku nak dok kat meja pengantin.itu wajib!