BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 22, 2009

unbelievable y'all~

hari ini sudah genap setahun aku BERKHIDMAT sebagai seorang pensyarah di KPTM Batu Pahat. wah sungguh tak sangka tau. macam-macam dah berlaku sepanjang tempoh setahun nih. 22 Julai 2008 merupakan tarikh bersejarah tu. hati sangat berkobar-kobar dan tak sabar nak mula bekerja. mesti seronok walaupun agak gementar. dalam kepala ni asyik membayangkan suasana dalam kelas. aku ni pemalu [ehem] dan kene berdiri kat depan kelas macam nak bentang final projek mase kat USM dulu. gigil siot! takpe2. apepun aku kene lalui gak benda ni.yang pasti aku memang seronok mengajar sehinggakan tak mahu mintak keje kat tempat lain [ehem lagi] maka sila simpan saya di kolej nih.ngeh~


from class to moderation kat hotel de Palma. then g hari keluarga kat PD dan di sana kami menari zapin lalu dapat nombor 3. lagi sekali, nombor 3 ye. then g induksi kat PD then class then moderation again but kali ni kat genting pastu cuti semester yang sangat lame tapi meaningful. pastu g pedagogy kat Quality Hotel dan aku sangat seronok jalan-jalan kat Sogo. now class dah start semula dan baru selesai berhempas-pulas-tonggang-terbalik-terkangkang-terbongkang-tersakit mata-termengade menyiapkan paper final for moderation AGAIN. kak hai, tak nak g mode-tension boleh? ngeh~


the same thing goes to ima & aza. kami report duty selang sehari je. happy 1st annyversary babes! korang memang best [dyana pun best] dan rakan-rakan lain macam mimi, hanis, intan,maz dan kak lili yang bakal setahun juga di kolej ni. semoga korang gigih bekerja ye. dah tetap kan. ngeh~


setakat ni, aku takde dugaan BESAR yang mampu buat aku tak nak keje kat sini lagi. hehe [aku tau ayat ni sangat gila] dan aku harap keadaan ni akan berterusan sebab aku memang suke keje kat sini sehinggakan aku tak lepas interview PTD pun tak rase ape-ape [maaf mak]. hehe. everything about kolej ni memang aku berkenan. ala kalau masalah sikit-sikit tu takde hal lah [macam takde masalah sebenarnye]. ok, ade sesiape nak bagi aku hadiah sempena setahun aku berkhidmat demi anak bangsa kat koleh nih?ngeh~





p/s : orang garang nak bagi hadiah tak?how about trip to Dubai. kite naik kete je eh.huhu.




5 tukang tilik:

Hanis Harun said...

gratz rai...urmm..i think u miss something la...mana citer yg nangis kt opis tu? hahahaha

ima said...

happy anniversary we olz!!

sebenarnya kan, rai dah lame canang cerita anniversary ni stat dari time pedagogy kat Quality Hotel aritu.

semangat tu penting ye! aja aja semua!!

RAIFANA ABDULLAH said...

uncle : alahai hanis, setiap cerita dalam class kalau nak cite , amek mase setahun gak nak mengarang. anyway i do cry in class because i care [ececeh].how bout you?experienced anything interesting? sharing is caring.hehe.

ima : hehe. i memang excited. tgk la tahun kedua camne. tahun ke-9 nnt ke =P

agak-agak lame tak kite kat sini???

ima said...

if we have a chance to sit for the 'exam', maybe x sempat kot sampai 9 tahun kat sini. oops! isu sensitip nih. jgn publish!! hehe~

RAIFANA ABDULLAH said...

ima : exam ape eh? tak paham la.ngeh =P